برای دانلود فایل در مورد تبلیغات رادیویی تعداد 100 فایل تحقیق دانش آموزی و پروژه و مقاله دانشجویی با فرمت WORD قابل ویرایش و PDF جهت استفاده تحقیقات و مقالات مدرسه و دانشگاه یافت شد.
شاید یکی از دلایل پائین بودن میانگین سطح کیفی تبلیغات رادیویی نسبت به تلویزیون، توجه نکردن به امکان تصویر سازی در ذهن مخاطب به وسیله صدا است. کاری که تنها به کمی دقت و توجه نیاز دارد و در مقابل تصویر سازی تلویزیونی ساده تر انجام می شود. به خصوص با در نظر گرفتن این نکته که ریشه های عمیق فرهنگ شاعرانه ما به ادبیات دوره پیش از ثبت تصویری و گرافیکی برمیگردد. کوه را ننوش ، آب را ...
مقدمه: خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین ...
رایو دریچه و نه صدای آلمان، در گزارشی به تاریخ استفاده از امواج کوتاه رادیویی برای پخش برنامه ها پرداخته است. در این گزارش آمده است که در زمان جنگ جهانی دوم اولین فرستنده های تولید کننده پارازیت از سوی مهندسان و کارشناسان فنی تولید و از آن برای مقابله با امواج رادیوهای خارجی استفاده شده است. موج کوتاه برای پخش رادیویی بهترین امکان نیست. اما هر کسی که در سراسر دنیا قصد دریافت ...
بازاریابی کالاهاوخدمات بازار: درتجارت بازاربه مصرف کنندگان ومشتریان کالاوخدمات تولیدشده توسط شرکت اطلاق می شود. بازاریابی :بازاریابی رامی توان به عنوان فعالیتی لازم برای تطبیق کالاهابانیازهاوخواسته های بازارتعریف کرد. دربازاریابی تصمیم گیری درموردچهارموردبسیارمهم است . 1- محصول 2- قیمت 3- مکان توزیع 4- معرفی 1-محصول ...
یکی از وقایع مهم در سال گذشته تصویب طرح جامع صیانت از جنگل ها بود. سرانجام پس از 40 سال نگرش غلط به جنگل های باستانی شمال واژه " صیانت " به جای واژه " بهره برداری " وارد ادبیات مسئولین منابع طبیعی کشورمان شد . این امر که در پی تلاش تشکل های غیر دولتی زیست محیطی و سایر مردم دلسوز به منابع طبیعی کشور و انعکاس آن در برخی رسانه های متعهد به حفظ این منابع انجام گرفت ، از اهمیت ویژه ...
تب فوتبال دو میلیارد شیفتهاش را در سراسر جهان روبروی تلویزیونهایشان میخ کوب نشانده است. فریادهای از سرشوق، اشکهای جاری از پیروزیها و شکستها و هیجانهای وصف ناشدنی، ارمغانی است که این توپ گرد به مشتاقان میدهد؛ گاهی کلمات از توصیف این همه احساسات و عشق به میهن قاصر میشود. اما برنده این میدانها رسانهها خواهند بود، که یک طرفه میتازند، حال فرقی نمیکند چه کسی برده و چه کسی ...
بیلبورد بیلبورد، (یا تابلوی تبلیغاتی یا تختهٔ آگهی) به تابلو بزرگی گفته میشود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا میگذارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق میشود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده است مه بر پایههای بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند. امروزه ...
بازار: درتجارت بازاربه مصرف کنندگان ومشتریان کالاوخدمات تولیدشده توسط شرکت اطلاق می شود. بازاریابی :بازاریابی رامی توان به عنوان فعالیتی لازم برای تطبیق کالاهابانیازهاوخواسته های بازارتعریف کرد. دربازاریابی تصمیم گیری درموردچهارموردبسیارمهم است . 1- محصول 2- قیمت 3- مکان توزیع 4- معرفی 1-محصول : تصمیم گیری درموردمحصول شامل انتخاب کالابرای تولیدوفروش است . برای درک عوامل اصلی که ...
مبارزهای که مرز نمیشناسد جنگ روانی بهعنوان سلاح جدیدی در دنیای امروز مطرح شده که ضمن تقویت روحیه ملت و سربازان خودی به شکست روحیه دشمن میپردازد و امتیازات بیشماری را از آنان کسب میکند. این روزها به نسبت گذشته بیشتر با اصطلاح «جنگ روانی» سر و کار داریم. اینکه اساساً جنگ روانی چیست و چه کسانی و با چه اهدافی بهدنبال آن هستند و حتی تاریخچه این مسأله به چه زمانی باز میگردد؟! ...
یکی از شیوههای استفاده از خدمات پهنباند پارسآنلاین، استفاده از ارتباط بیسیم یا Wireless است که میتواند پهنای باندی بسیار بیش از آن چه که به وسیله سیم تامین میشود، در اختیار مشترک قرار دهد. در این روش از امواج رادیویی، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده میشود. سازمان مشتری میتواند بسته به نیاز خود و با پرداخت هزینهای که با توجه به میزان پهنای باند اختصاص یافته ...
تلویزیون و مطبوعات: در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی «سمعی – بصری» - رادیو و تلویزیون – عقب ماندگی شان را [ از نظر کمی ] نسبت به مجموع تیراژ نشریه های روزانه جبران کردند و از آنها نیز فراتر رفتند. در سال 1957 بیش از 250 میلیون گیرنده رادیو و تعداد قابل توجهی گیرنده تلویزیون در جهان، وجود داشت، در حالی که تیراژ تمامی نشریه های روزانه بالغ بر 225 میلیون بود. بیست سال بعد، ...
بیش از ربع قرن از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی میگذرد؛ انقلابی که به تعبیر بزرگان، بیش از آنکه سیاسی باشد، فرهنگی بود. در این مدت، تمامی رسانههای ارتباط جمعی مروج اسلام و مبلغ ارزشهای اسلامی بوده و هستند. افزون بر آن نیز چندین نهاد، سازمان و ارگان رسمی و غیررسمی، متولی آموزش، تربیت و ترویج سنن و آداب مذهبی بوده و هستند. سازمان عریض و طویل تبلیغات اسلامی، با ...
زندگینامه نمونه هایی از تلاوت استاد عبدالباسط زندگینامه متن حاضر گزیده ویرایش شده ای از یک مصاحبه با استاد عبدالباسط می باشد، که به صورت زندگینامه خود نوشت تنظیم شده است. من" عبدالباسط محمد عبدالصمد" از قریه ارمنت که حالا مبدل به شهر شده از توابع استان قنا در جنوب مصراست؛ فاصله ارمنت با قاهره تقریباً 700 کیلومترمی باشد. من در سال 1349 هجری قمری،( 1307 هجری شمسی) به دنیا آمدم . ...
- حاکمیت دائمی به موجب بند 2 ماده 2 این قطعنامه، هر دولتی از حق حاکمه ای برای ملی کردن برخوردار است؛ که در صورت استفاده از این حق، باید بر اساس قوانین داخلی آن کشور و توسط دادگاههای آن، غرامت مناسبی در این زمینه تعیین شود. ظاهر این جمله با مفهوم حاکمیت نسبی ناسازگار مینماید و صورتبندی و ترکیب آن فراتر از روال عملی است. شماری از کشورهای در حال توسعه در بیان علت رأی مثبت خود به ...
بلوتوث یک نام صنعتی خاص برای شبکه های بیسیم ناحیه شخصی(PANs) است. بلوتوث شیوه ای برای اتصال و تبادل اطلاعات بین وسایل مثل تلفن موبایل، لپ تاپ، چاپگر، دوربین دیجیتال و کنسول بازی ویدیوئی از طریق یک رادیو فرکانس کوتاه ومطمئن و بدون مجوز جهانی است. بلوتوث یک استاندارد رادیویی و پروتکل ارتباطات مخابرات مخصوص مصرف برق کم و در فرکانس کوتاه است(یک متر، 10متر و 100متر) و بر میکروچیپ های ...
وقتی فرانکلین دلانو روزولت تصمیم گرفت که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری نوامبر ١٩٣٦ (١٣١۵) ایالات متحده آمریکا از رادیو بهتر استفاده کند، دو حزب رقیب در مجموع ٢ میلیون دلار خرج تبلیغات رادیویی خود کردند. این میزان در تاریخ آن روز، رکورد محسوب می شد. (گفته می شود در مبارزات انتخاباتی جاری، هر یک از نامزدها ١٠٠ میلیون دلار هزینه می کند.) در همان سال کشیش چارلز کافلین با ...
ICP یکی از روش های مخرب تجزیه شیمیایی می باشد که بایستی نمونه را بصورت محلول در آورده و سپس آنرا تبخیر نمود. اصول عملیات: ICP یک منبع تحریک است برای طیف نمایی نشر اتمی. آن یک پلاسمای آرگون بکار رفته در فشار یک اتمسفر و نگهداشته شده بوسیله جفت کردن القایی بصورت یک میدان الکترومغناطیسی با فرکانس رادیویی می باشد. گاز آرگون بصورت محوری در درون یک تیوپ کوارتزی نگه داشته شده بوسیله سه ...
تاریخچه رادیو: نخستین فرستنده بی سیم موج بلند تهران و شهرهای تبریز، مشهد، کرمان، باختران و خرمشهر در ساعت 3 بعد از ظهر روز ششم اردیبهشت ماه سال 1305 شروع بکار کرد. فرستنده تهران 20 کیلو وات قدرت داشت و طول دکل آن 120 متر بود. یکسال پیش از تأسیس این ایستگاه فرستنده بمنظور تعلیم و تجهیز نیروی انسانی مورد نیاز در وزارت جنگ، «مدرسه بی سیم قشون کل» گشوده شد. با گسترش فعالیت ها و ...
فرستنده های پرقدرت رادیویی NASIRساخت جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با بهره گیری کامل از قطعات نیمه هادی وبدون استفاده از لامپ های خلا ساخته می شوند. لذا این فرستند هادارای طول عمربسیار زیادی هستند ونیاز به تعویض دوره ای عناصرفعال پرقدرت نظیرلامپ ندارند. علاوه برآن ولتاژهای استفاده شده دراین فرستنده ها نسبتا پایین بوده ومشکلات ناشی از ولتاژهای بالادرهنگام نصب وراه اندازی ...
تاریخچه ای مختصر در مورد شرکت تبلیغاتی طراحان دشت سبز این موسسه در سال 1380 تاسیس شد و موسس آن نیز آقای کاظم جسمانی می باشد و تمامی فعالیتهای این شرکت در زمینه تبلیغات می باشد . پرسنل این موسسه دارای 4 نفر در قسمت طراحی یک نفر در قسمت خدمات و 3 نفر نیز در قسمت امور فنی مشغول به کار هستند . لازم به ذکر است که این موسسه به غیر از دفتر مرکزی آن دارای شعبه دیگری در قسمت دیگر شهر می ...
اولین تبلیغات تصویری بی شک فعالیت خود را از غارهایی آغاز کرد که انسان های اولیه در آن سکنی می گزیدند.نقاشی بر روی سنگ ها و بسیاری از سنگ نبشته های تصویری نظیر تصاویر شکار، پرورش حیوانات و اهلی کردن حیوانات وحشی، همگی نمونه تبلیغات تصویری از توانمندی های انسان اولیه بوده است.چنانچه انسان کنونی و هم عصر ما دیگر بار، باز به هزاران سال قبل رجوع کند بی شک به قدرت بیان اهداف و جلب ...
پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ، طبقه اجتماعی و محل و ...
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند. امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله ...
سیستمهای سلولی قدیمی و نسل اول از نوع آنالوگ بودند که با فرکانسهای 800 مگاهرتز کار می کردند. بعداً و با توسعه سیستمها فرکانسهای 8/1 گیگاهرتز و در قسمتهایی از شمال آمریکا، فرکانسهای 9/1 گیگاهرتز مورد استفاده قرار گرفتند. حدود ده سال بعد با اولین موبایل دیجیتالی در شبکه های سوئیچینگ- مدار، نسل دوم پدیدار شد. این سیستمها از کیفیت بهتر صدا، ظرفیت بیشتر، نیاز به نیروی برق کمتر و ...
مقدمه سپاس بی کران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید. تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیمایم و امید به اینکه عنایت الهی شامل حال ما باشد. تا با عنایت اندک علمی خود در خدمت به بشر باشیم. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فعالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نیست کامپیوتر به ...
همانطور که می دانید در مدارات الکترونیکی ، مدارات فرستنده و گیرنده از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای ساخت مدارت فرستنده و گیرنده مثل مدارات ارسال صوت وارسال دیتا مدارات زیادی وجود دارد . مداری که امروز برای شما انتخاب کردهایم مدار ارسال دیتا می باشد و یا به صورت ساده تر یک فرستنده و گیرنده رادیویی 4 کاناله می باشد. اساس کار مدار بدین صورت می باشد که از فرستنده و گیرنده های ...
امروزه برای شناسایی اتوماتیک افراد واشیاء از تکنولوژی شناسایی از طریق امواج رادیویی یا RFIDاستفاده میشود. این تکنولوژی با سرعت زیادی گسترش یافته وهمچنان درحال رشد وتوسعه است ودر بسیاری از بخش ها مورد استفاده قرارگرفته از قبیل پزشکی، کنترل ونگهداری موجودات زنده، کنترل موجودی ،کنترل ومدیریت بارمسافران، ایجاد امنیت وجلوگیری ازسرقت ،کنترل مدیریت منابع انسانی ،زنجیره تامین ،دریافت ...
امروزه، زنجیره تامین با استفاده از تکنولوژیهای جدید توانسته یک زنجیره همکاری در بین شرکتهای مختلف عضو خود و در یک محیط جهانی ایجاد نماید. برترین و مهمترین این تکنولوژیها RFID یا همان سیستمهای شناسایی از طریق امواج رادیویی می باشد. از طرفی با استفاده از سه مفهوم زنجیره تامین و سیستمهای شناسایی از طریق امواج رادیویی و همچنین خدمات یکپارچه می توانیم به مفهومی جدید و حرکتی نوین در ...
RFID یا به عبارتی Radio Frequency Identification، تکنولوژی نوینی است که به کمک امواج رادیویی و مدارات مجتمع الکترونیکی، اشیا و یا اشخاص را تشخیص و یا ردیابی می کند. متداول ترین روش برای شناسایی اشیاء، ذخیره کردن یک شماره سریال در یک میکروچیپ است که به یک آنتن کوچک متصل است که به این مجموعه تگ می گویند. این تگ به کالا یا شخص متصل شده و با تشعشع امواج رادیویی، عمل تشخیص و شناسایی ...
در چند دهه اخیر کاربرد های ابزارهای الکترونیکی و فن آوری اطلاعات، جهت افزایش دقت و سرعت در انجام امور فراگیر گشته و با گذشت زمان و پیشرفت های انجام یافته، به تناوب زمینه ظهور فن آوری ها و سیستم هایی با قابلیت های بسیار بهتر از گذشته فراهم شده است. تا کنون در زمینه سیستم های شناسایی افراد یا اجسام، فن آوری هایی مورد استفاده قرار گرفته که از کد میله ای¹ و گیت های مغناطیسی می ...
تعریف واژه بیلبورد واژه "BILLBOARD" مرکب از دو بخش Bill و BOARD است. Bill دارای معنی، لایحه قانونی، قبض، صورتحساب برات، سند، اسکناس و ... و Board به معنای مقوا، تخته، یا هر چیز مسطح، میز غذا، تخته پوش کردن و ... میباشد. بیلبورد ابزاری تبلیغاتی است که از چوب، آهن، کاغذ و یا دیگر مواد قابل استفاده تشکیل شده است و در جادهها، روی ساختمانها و مکانهای عمومی نصب میگردد. در قرن ...
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظهای برخوردار نبوده است. این مقاله به بررسی ...
سوئیچر دوربین جدید پیشرواجرای سیستم های پیشرفته حفاظتی تلویزیونی (مداربسته)وارسال تصاویرودیتا ازطریق فیبرنوری – کابلهای فلزی – بصورت بی سیم وشبکهکامپیوترواینترنتی درایران باسابقه فعالیت اجرای پروژه های سیستمهای مراقبتیبادانش فنی روزجهان درمراکزمهم صنعتی وتجاری واجتماعی وامنیتی وحساس کشور, خدماتپیشرفته تخصصی خودراطبق آخرین استانداردهای جهانی وبااستفاده ازپیشرفته ...
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند ...
مزایا و معایب آگهی در روزنامه در اغلب کشورها روزنامه یکی از مهمترین وسایل تبلیغ به شمار می رود، ولی در ایران به علت تیراژ کم، ارزش آگهی در روزنامه به مراتب کمتر از استاندارد بین المللی آن است. مزایای آگهی در روزنامه: فوریت درج آگهی، مهمترین حسن این وسیله تبلیغاتی است و معمولاً می توان در ظرف 24 ساعت آگهی به هر اندازه را در روزنامه چاپ کرد. حسن دیگر روزنامه، انتخاب روز انتشار است ...
«تحلیل تحولات و تاریخ جنگ تبلیغاتی در دفاع مقدس» عنوان کتاب برگزیده پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس است. به همین بهانه مروری دارد بر چکیدهای از این کتاب که توسط دکتر مرتضی منطقی گردآوری شده است. در این چکیده میخوانیم: سرنوشت جنگها با عوامل گوناگونی پیوند دارد؛ اما بررسیها نشان میدهد که عامل جنگ ...
تبلیغات وآگهی ها تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند. آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا ...
تبلیغات چیست؟ تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی ...
فصل اول اهداف تحقیق هدف کلی بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور اهداف جزئی: بررسی میزان استفاده روابط عمومی از تبلیغات بررسی میزان استفاده روابط عمویم از فنون تبلیغ بررسی مرزهای تبلیغ با روابط عمومی معرفی روش اجرای تحقیق: این تحقیق با توجه به حضور در روابط عمومی صندوق تعاون بر اساس روش اسنادی و کتابخانه ای انجام گرفته است. فصل دوم: شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی ...
- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است. - چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است. - ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است. - انواع اسنک 1- اسنک توپی 6- اسنک با پنیر 2- اسنک کرانچی 7- اسنک چرخی 3- اسنک طلایی ...
به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات مناس طرح ریزی شده است. تهران-مارس 2007 دنیس هاف (کارشناس مطالعات کشورهای اسلامی)که هم اکنون برای سازمان درون فردی آلمان و برنامه تجدید ...
مفهوم تبلیغات از ریشه لاتینی propagane گرفته شده و از نظر لغوی به معنای (پخش کردن) ، (منتشر ساختن) و (چیزی را شناسانیدن) است، زیرا در تبلیغات سعی بر این است تا یک عقیده و یک کردار بطور منظم و جهتدار قبولانده شود. نمونه ای از تبلیغات علیه نازی ها نگاه اجمالی در اهمیت و ضرورت تبلیغ کافی است فکر کنیم که موفقیت در بسیاری از برنامههای اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی و نظامی مرهون در ...
چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظهای برخوردار نبوده است. این مقاله به ...
محمد بنی حسن - رشته گرافیک- مقطع کاردانی عنوان پایان نامه: تبلغات شماره دانشجویی 3600002970 - آموزشکده شهید کرج (پسران) - آدرس: تهران، خیابان شهید مدنی خیابان سجاد کوچه اسدی- پلاک 105 - تلفن : 7811057 این تحقیق به این دلیل صورت گرفته اکثر فارغ التحصیلان رشته گرافیک بسوی تبلیغات رفته اما متأسفانه هیچ دانش خاص و محکمی از پیرامون آن ندارد و با زوایای مختلف آن آشنا نیستند. در این ...
مقدمه: دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه هاست بشر از دیدگاه قدرت تبادل پیامها و اندیشه ها،قله های بلندی را فتح کرده و ایستگاههای مخابراتی،رادیوئی و تلویزیونی خود را بر سقف بلند آسمان آویخته و به حرکت درآورده است.مشکل اصلی انسان در روزگار ما فقدان محتوا،هدف،ایمان و محرومیت از نظام عقیدتی،اخلاقی متکی بر عقل و وحی و فطرت است،مسأله تبلیغ و تبلیغات با اهداف و انگیزه های سیاسی و به ...
مقدمه در دنیای اقتصادی امروز ، انواع محصولات و کالاها با اسامی متفاوت قابل دستیابی هستند و چیزی که آنها را از هم تمیز می دهد ، تعداد مصرف کننده آنها می باشد چه بسا بسیاری از محصولات که به خاطر عدم شناخت کیفیت آن توسط مصرف کننده ، خریداری نمی گردد و برعکس کالایی دیگر که کیفیت پایین تری دارد ، درصد بالاتری از فروش را در اختیار گرفته و مشتری قابل توجهی نیز کسب می کند . به راستی این ...
تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران (قسمت اول) نویسنده :پرویزدرگی تاریخ ارسال:۱۰ دی ماه ۱۳۸۴ در این مقاله پس از تعریف ارتباطات و اهمیت آن درفضای کسب و کار رقابتی عصر حاضر به شیوه های مختلف برقراری ارتباطات اثر بخش بین بنگاههای اقتصادی و مخاطبان هدف اشاره شده است و پس از تعریف تبلیغات و شمردن نکاتی در اهمیت آن ، به دلایل پایین بودن اثر بخشی تبلیغات از دیدگاه آسیب شناسی پراخته ...
تبلیغات رفته رفته تمامی صحنه های تلویزیون را به تسخیر خود در می آورد. تکنولوژی های جدید تبلیغات، نه تنها ظاهر واقعی اشیا و مکان ها را به صورت آگهی های تبلیغاتی تغییر می دهند، بلکه اصالت تبلیغات در رسانه تلویزیون، محتوای برنامه ها را نیز تحت الشعاع قرار داده است. صنعت تلویزیون و تبلیغات که گذشته ای نه چندان دور را پشت سر خود دارد (از آغاز دهه ۱۹۵۰) در حال حاضر، یکی از بزرگترین ...
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که ...
1- طرح مسئله: تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون کشور ما زیاد پخش می شود و تأثیر بسزایی در خرید و آشنایی مردم از محصولات غذایی و... دارد. در این تحقیق قصد بر آن است که تأثیر تیزرهای تبلیغاتی مواد لبنی را بر مردم شهر اصفهان فهمیده و برای هرچه بهتر شدن این تیزرها تلاش شود. مواد لبنی بخش زیادی از سبد غذایی خانوار را تشکیل می دهد. مراحل تولید و پاکیزه سازی مواد و افزودن مواد مختلف به آن ...
تبلیغات جهانگردی و توریست به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات مناس طرح ریزی شده است. تهران-مارس 2007 دنیس هاف (کارشناس مطالعات کشورهای اسلامی)که هم اکنون برای سازمان درون ...
چکیده سازمانها و شرکتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه که یک شرکت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس میباشد. یکی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است که معمولاً یکی از اقلام این بودجه به تبلیغات شرکتها اختصاص مییابد. در اغلب شرکتها این بودجه ...
چیست؟ Banner تبلیغات از طریق تبلیغات بنری یکی از متداول ترین نوع تبلیغات در عرصه تجارت الکترونیک است . این سبک از تبلیغات دارای راندمان و تاثیر بالایی در حوزه وب می باشد . تا جایی که برخی از آمارها نشان می دهد تبلیغات بنری در وب بسیار موثرتر از تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی است آیا بنر های تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟ به این سوال به دو صورت می توان جواب داد. اولین جواب، پاسخی کوتاه ...
برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند[1]. - ابزار های تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟ ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی ...
مقدمه امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره. مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند ...
شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک» معجزه تبلیغات حداقل! تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی می کند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نیوزلند، هواپیمایی منقش به تصایر این فیلم به عنوان یک حربه تبلیغاتی نو به پرواز درآمد، چیزی جز افسوس برای طولانی تر شدن فاصله میان ایده های تبلیغاتی سینمای روز ...
شرکت تبلیغات برآورد تجهیزات تجهیزات تعداد قیمت 1- کامپیوتر 3 000/500/1 2- پرینتر (جوهر افشان) 1 000/120 3- اسکنر 1 000/130 4- میز 3 000/180 5- صندلی چرخ دار 3 000/150 6- مبل 1-سرویس 000/150 7- کمد 2 000/80 8-لوازم ابدرخانه (سماور –لیوان – بشقاب و...) ------ 000/30 9- گلدان 5 000/10 10- تابلو 3 500/7 بازاریابی پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای ...
تلسکوپ رادیویی در اوایل قرن هفدهم میلادی گالیله با ساختن تلسکوپ، چشم خود را به ابزاری مسلح نمود که میتوانست توانایی رصد او را افزایش دهد. هر چند امروزه تلسکوپهایی به مراتب قویتر و حساستر از آنچه گالیله ساخته بود، طراحی و تولید میشوند، اما اصل موضوع هنوز تغییر نکرده است. واقعیت این است که باید نوری وجود داشته باشد تا تلسکوپ با جمعآوری و متمرکز ساختن آن تصویری تهیه نماید. جیمز ...
دراین مبحث قصدداریم که به صورت مختصر و با زبان ساده، شما رابا اجزاء داخلی منبع تغذیه و وظایف آنها آشنا نماییم . بدیهی است که این ساختار، همگانی وعمومی نمی باشد بلکه حدود 75% ساختار داخلی منابع تغذیه استاندارد کنونی را در بر می گیرد . جهت توضیح فنی و دقیق در مورد کارکرد یک منبع تغذیه، ابتدا باید نقشه برد را ترسیم نماییم. البته این کار را قبلا و به صورت نمونه برای یک پاور 250 واتی ...
تبلیغات و زندگی روزمره امروزه تبلیغات در زندگی روزمره ما نقش مهمی را ایفا می کند .اگر در خیابان یا در مکان های مختلف به دور و بر خود توجه کنیم تبلیغات فراوانی می بینیم که هر کدام به جنبه ای از زندگی مربوط می شوند .تبلیغات از نیاز های اساسی مانند خوراک ، پوشاک ، مسکن و وسایل جانبی مورد نیاز در زندگی تا وسا یل آموزشی و سر گرمی را در بر می گیرد . تبلیغات در زندگی ما نقش مهمی را ...
روانشناسی تبلیغات ایجاد جذابیت در تبلیغات پیشبینی رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو کسب و کارتان چه رنگی است؟ تبلیغات نقطه خرید ایجاد جذابیت در تبلیغات مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید … و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . ...
یک شرکت تبلیغاتی اینترنتی برای عضویت شما در سایت خود و نصب نرم افزار کوچک تبلیغاتی خود بر روی سیستم شما شما را استخدام می کند و هر ماه حقوق خوبی به شما می دهد. میزان حقوق شما به شکل زیر است : شما برای عضویت در این سایت توسط یک لینک مثل: http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=119946900 به سایت معرفی می شوید و وقتی خود را عضو سایت کردید به شما یک لینک جدید داده می شود و یک نرم افزار ...
تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون ...
بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی واقتصادی امروزه موضوع تحقیقات مختلف درمیان محققان و اندیشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پیش رو نیز بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه تبلیغات است. با شروع فعالیتهای تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پابه عرصه ظهور گذاشت. گرچه درحال حاضر، میزان هزینه های تبلیغات اینترنتی نسبت به کل هزینه های تبلیغاتی بسیار پایین است ...
روش تحقیق : در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است. مقدمه : تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه ...
سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ؛ سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران میراث آریا: پیوستن ایران به سازمان جهانی فرش، بیشتر به نفع دیگر کشورها است تا ایران؛ زیرا آنها از پول، استفاده خواهند کرد."اکبر هریسچیان" رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران، با بیان این مطلب ، از کشور ایران بهعنوان صاحب رسالت در هنر ...
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ؛ سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران میراث آریا: پیوستن ایران به سازمان جهانی فرش، بیشتر به نفع دیگر کشورها است تا ایران؛ زیرا آنها از پول، استفاده خواهند کرد.اکبر هریسچیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران، با بیان این مطلب ، از کشور ایران بهعنوان صاحب رسالت در هنر فرش یاد کرد و گفت: اگر قرار باشد سازمانی به نام سازمان جهانی ...
مسئله ی تحقیق : با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان فروش آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر فروش شرکتها بپردازیم . پیشینه ی تحقیق : انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند . تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند . 1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به ...
چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب ...
مقدمه : با آگاهی از اهمیت کشت و زرع و توجه به این مطلب که بخش کشاورزی حدود 27% از تولید ناخالص و 80% از محصولات اساسی مورد نیاز کشور تولید کرده و صادرات غیر نفتی نیز سهمی معادل40% دارا می باشد در می یابیم که بخش کشاورزی در هر کشور می تواند نقش بسیار مهمی را در تولید ناخالص آن کشور ایفا کند . این امر از طریق تولید محصولات کشاورزی مصرف در داخل و صادرات به سایر کشورها و ایجاد زمینه ...
مقدمه صنعت مبلمان ، از سنت به مدرن صنعت چوب که با قدمت تاریخ بشر ، از انسان بدوی با انسان مدرن همگام با قافله تمدن بشری طی طریق کرده ، امروز با گذشت هزاران سال پررنگ تر از گذشته جایگاه اصیل خود را دربدنه اقتصاد مدرن جهان حفظ کرده است . صنعت بهره برداری از چوب با هدف تولید فرآورده های مورد نیاز بشر ، در مقاطع مختلف تاریخ با پیشرفت ها وجهش های علمی و تکنولوژیک انسان هماهنگ و همراه ...
هدف ازتحقیق: ارائه مطالب آموزنده برای کلیه افراد علاقه مند به رشته بیمه گری.نوعی اشتغال زایی وکسب درآمد وسود. بیان مسأله: هر شغلی در ابتدا کار، کم بودن ارباب رجوع یا مشتری معمولی است. تأسیس دفتر بیمه نوعی کار آفرینی فردیست. SWOT:S :نقاط قوت چاپ انواع بروشورهایی در مورد هر کدام از بیمه نامه ها وارائه آنها به آشنایان ،دوستان . صدور بیمه نامه ها با تخفیفیفات برای حرفه های پزشکان ...
سپاس بی کران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید. تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیمایم و امید به اینکه عنایت الهی شامل حال ما باشد. تا با عنایت اندک علمی خود در خدمت به بشر باشیم. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فعالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نیست کامپیوتر به عنوان ...
« بیان یک اصل » هر موجودی در جهان جایگاه خاصّی دارد که معلول مرتبه وجودی و ویژگی های خاص آن موجود می باشد . قوانین حاکم , ارزش وجودی , نحوه بهره دهی و بهره گیری , شیوه کار و حدود فعالیت یک موجود , وابسته به مرتبه وجودی و ویژگی های خاص او و تعیین کننده جایگاه او در هستی می باشد . این مطلب را می توان به صورت قاعده ای کلی و سنّتی تغییرناپذیر تلقی نمود , به گونه ای که خروج ...
بازاریابی در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل میکند. ماهیت بازاریابی صنعتی را میتوان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق میبخشد. این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی ...
به رغم پندار برخی ساده اندیشان، گرایش به لباس و پوشیدگی ، عملی صرفاً تفننی که برخاسته از غریزه تنوع طلبی آدمیان باشد، نبوده و نیست بلکه ریشه در حکمتها و مصالح فردی، اجتماعی ، خانوادگی ، روحی و روانی و اعتقادی فراوانی دارد، که در این نوشتار می کوشیم تابه مدد تتبع و تحقیق در متون دینی و علمی و با تکیه بر آراء و نظریات اندیشمندان اسلامی وعالمان دین شناس، و تجربیات ومشاهدات عینی، ...
مقدمه: از زمان به وجود آمدن انسان بر روی زمین یکی از عواملی که در زندگی انسان نقش مهمی ایفا می کند ، تهیه مایحتاج زندگی از جمله مواد غذایی میباشد که در زمان انسانهای اولیه این نیاز با شکار کردن و پرورش سبزیجات و حبوبات و لبینات از حیوانات اهلی صورت می گرفت. با تکامل یافتن شیوه زندگی تهیه ای نیازها ساده تر و راحت تر شده به طوری که امروزه در هر خیابان ، بازار و کوچه یک یا چندین ...
چکیده مد گرایی ، تجمل گرایی وروند رو به رشد مصرف گرایی در جوامع مختلف در حالی به یکی از چالش های جدی عصر حاضر تبدیل شده که حمایت وتبلیغات گسترده وهمه جانبه غول های تولیدکننده کالاهای مختلف از جمله لوازم الکتریکی ودیجیتالی ، پوشاک وجواهرات وحتی مواد غذایی که از این پدیده سود سرشاری کسب می کنند طرفداران مد وتجملات را هرروز بیشتر از قبل به سوی خود جذب می کنند تا آنجا که در برخی ...